PREDAJNE

Aktualita

VYSKÚŠAJTE ZUBNÚ KEFKU SONICARE NA 90 DNÍ ZADARMO

Čo musíte urobiť, aby ste dostali svoje peniaze späť?

Zaregistrujte akúkoľvek sonickú zubnú kefku alebo prístroj medzizubnej hygieny Philips Sonicare na adresewww.philips.sk/mbg90-sonicare, a to najneskôr do 30 dní od nákupu.

Najneskôr 90 dní od nákupu kontaktujte Philips linku zákazníckej podpory na telefónnom čísle 00421-2-3321 5570 (pondelok-piatok 8-19 hod.).

Operátori následne zabezpečia zvoz výrobku od Vás (účastníka akcie) k servisnímu partnerovi Philips.

• Výrobok je možné vrátiť len nepoškodený, v pôvodnom obale, so všetkými doplnkami a s kópiou dokladu o nákupe.

• Výrobok nie je možné vrátiť priamo na predajni, vždy je potrebné za týmto účelom kontaktovať Philips linku zákazníckej podpory na vyššie uvedenom telefónnom čísle v uvedených dňoch a hodinách.

• Do tejto akcie sú zaradené všetky sonické zubné kefky a prístroje medzizubnej hygieny Philips Sonicare zakúpené v období od 1. 9. 2017 do 31. 12. 2018 na území SR.

• Úplná pravidlá akcie nájdete na www.philips.sk